Etusivu » Lehdistötiedote: Glaston myy ProBend taivutuskarkaisulinjan Itävaltaan

Lehdistötiedote: Glaston myy ProBend taivutuskarkaisulinjan Itävaltaan

Julkaistu: 2016-12-09 14:10:00 CET
Lehdistötiedote: Glaston myy ProBend taivutuskarkaisulinjan Itävaltaan

Helsinki, Suomi, 2016-12-09 14:10 CET (GLOBE NEWSWIRE) — Glaston Oyj Abp Lehdistötiedote 9.12.2016 klo 15.10

Glaston myy ProBend taivutuskarkaisulinjan Itävaltaan

Glaston on solminut merkittävän kaupan Itävaltalaisen Glas Gasperlmairin kanssa Glaston Probend taivutuskarkaisulinjasta. Toimitus sisältää avaimet käteen asennuksen. Kone toimitetaan asiakkaalle kesällä 2017 ja tilaus on kirjattu Glastonin vuoden 2016 viimeisen kvartaalin tilauskantaan.

Glaston ProBend tarjoaa kustannustehokkaan ja joustavan tuotannon johtuen muotittomasta taivutuksesta sekä erittäin lyhyestä tuotannon vaihtoajasta. ProBend soveltuu korkelaatuisten lasien valmistukseen laajassa kokovalikoimassa eri käyttötarkoituksiin kuten taivutuskarkaisu, lämpölujitus ja laminointi.

Glas Gasperlmair on luottanut Glastonin lasinjalostuskoneisiin jo yli 20 vuoden ajan ja yhtiöllä on entuudestaan käytössään neljä Glaston FC-sarjan tasokarkaisukonetta.Tämä kauppa täydentää yhtiön lasituotantovalikoimaa luoden Glas Gasperlmairille ainutlaatuisen aseman Itävallassa.

“Olemme erittäin iloisia saadessamme toimittaa ProBendin pitkäaikaiselle asiakkaallemme Glas Gasperlmairille.Tämä konetoimitus vahvistaa entuudestaan Glas Gasperlmairin asemaa Itävallan lasiteollisuuden edelläkävijänä”, sanoo Pekka Hytti, EMEA-alueen myyntijohtaja.

“Korkea laatu ja tarkkuus ovat kaikkien lasinjalostuslinjojemme motto. ProBendin lisääminen konevalikoimaamme mahdollistaaliiketoimintamme laajentumisenuusiin asiakassegmentteihin”, sanoo Josef Gasperlmair, Glas Gasperlmairin toimitusjohtaja ja omistaja.

Pekka Hytti, myyntijohtaja, EMEA, puh. 010 500 6310

GLASTON OYJ ABP
Agneta Selroos

Glaston Oyj Abp