Etusivu » Oma Säästöpankki Oyj:n hallitus on päättänyt osingon maksamisesta tilikausilta 2019 ja 2020

Oma Säästöpankki Oyj:n hallitus on päättänyt osingon maksamisesta tilikausilta 2019 ja 2020

Oma Säästöpankki Oyj:n hallitus on päättänyt osingon maksamisesta tilikausilta 2019 ja 2020

| Source:

Oma Säästöpankki Oyj

Oma Säästöpankki Oyj

Seinäjoki, FINLAND

Finnish
English

OMA SÄÄSTÖPANKKI OYJ, PÖRSSITIEDOTE 23.09.2021 klo 15.30, SISÄPIIRITIETO

Oma Säästöpankki Oyj:n hallitus on päättänyt osingon maksamisesta tilikausilta 2019 ja 2020

Oma Säästöpankki Oyj:n (OmaSp tai yhtiö) hallitus on huomioinut Finanssivalvonnan voitonjakorajoituksen päättymisen 30.9.2021. Yhtiön hallitus on vuoden 2021 varsinaisen yhtiökokouksen valtuutuksen pohjalta päättänyt jakaa tilikaudelta 2019 maksamatonta osinkoa 0,06 euroa osakkeelta sekä tilikaudelta 2020 osinkoa 0,24 euroa osakkeelta, yhteensä 8,9 milj. euroa.

Maksettavan osingon täsmäytyspäivä on 1.10.2021 ja maksupäivä 8.10.2021.

Oma Säästöpankki Oyj:n hallitus

Lisätietoja:
Pasi Sydänlammi, toimitusjohtaja, puh +358 45 657 5506, pasi.sydanlammi@omasp.fi
Sarianna Liiri, talousjohtaja, puh +358 40 835 6712, sarianna.liiri@omasp.fi
Minna Sillanpää, viestintäjohtaja, puh +358 50 66592, minna.sillanpaa@omasp.fi

JAKELU:
Nasdaq Helsinki Oy
Keskeiset tiedotusvälineet
www.omasp.fi

OmaSp on kasvava suomalainen pankki ja taseen loppusummalla mitattuna Suomen suurin säästöpankki. OmaSp palvelee ympäri Suomen 32 konttorissa ja digitaalisten palvelukanavien kautta 140 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 300 asiantuntijan voimin. OmaSp keskittyy pääasiassa vähittäispankkitoimintaan ja tarjoaa asiakkailleen monipuolisia pankkipalveluja sekä oman taseensa kautta, että välittäen yhteistyökumppaneidensa tuotteita. Välitetyt tuotteet käsittävät luotto-, sijoitus- ja lainaturvatuotteita. OmaSp harjoittaa myös kiinnitysluottopankkitoimintaa.

OmaSp:n keskeisenä tavoitteena on palvella asiakkaita henkilökohtaisesti ja olla lähellä ja läsnä sekä digitaalisissa että perinteisissä kanavissa. OmaSp pyrkii ensiluokkaiseen asiakaskokemukseen henkilökohtaisen palvelun ja helpon saavutettavuuden kautta. Myös toiminnan ja palvelujen kehittäminen tapahtuu asiakaslähtöisesti. Henkilöstö on sitoutunutta, ja sen urakehitystä pyritään tukemaan monipuolisten tehtävien ja jatkuvan kehittymisen avulla. Merkittävä osa henkilöstöstä omistaa myös OmaSp:n osakkeita.

Alkuperäinen artikkeli