Etusivu » Talenom Oyj:n vuosikertomus 2020

Logo.jpg

Talenom Oyj, Tilinpäätös ja toimintakertomus 8.2.2021 klo 13.30

Talenom Oyj:n vuosikertomus 2020

Talenom Oyj:n vuosikertomus 2020 on julkaistu. Vuosikertomus sisältää konsernitilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, tilintarkastuskertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkitsemisraportin sekä selvityksen muista kuin taloudellisista tiedoista.

Vuosikertomus on luettavissa yhtiön verkkosivuilta osoitteessa: www.talenom.fi/sijoittajat

TALENOM OYJ
HALLITUS

Otto-Pekka Huhtala
toimitusjohtaja, Talenom Oyj
otto-pekka.huhtala@talenom.fi

Talenom on vuonna 1972 perustettu ketterä ja edistyksellinen tilitoimisto. Liiketoiminta-ajatuksemme on yrittäjien arjen helpottaminen markkinoiden helppokäyttöisimmillä sähköisillä työkaluilla sekä pitkälle automatisoiduilla palveluilla. Kattavien tilitoimistopalvelujen lisäksi tuemme asiakkaidemme liiketoimintaa monipuolisilla asiantuntijapalveluilla sekä rahoitus- ja pankkipalveluilla. Visionamme on tarjota ylivoimaiset tilitoimisto- ja pankkipalvelut pk-yrityksille.

Talenomin kasvuhistoria on ollut vahva – liikevaihdon keskimääräinen vuosikasvu oli noin 15,5 % vuosina 2005–2020. Talenomin palveluksessa oli vuoden 2020 lopussa 912 työntekijää Suomessa ja Ruotsissa yhteensä 47 toimipisteessä. Talenomin osake on listattu Helsingin pörssin päälistalla.

JAKELU:
www.talenom.fi