Etusivu » Oma Säästöpankki Oyj: Johdon liiketoimet – Jyrki Mäkynen

Oma Säästöpankki Oyj: Johdon liiketoimet – Jyrki Mäkynen

Oma Säästöpankki Oyj: Johdon liiketoimet – Jyrki Mäkynen

OMA SÄÄSTÖPANKKI OYJ, PÖRSSITIEDOTE 16.11.2020 KLO 10.30, JOHTOHENKILÖIDEN LIIKETOIMET

Oma Säästöpankki Oyj: Johdon liiketoimet – Jyrki Mäkynen

Ilmoitusvelvollinen:

Nimi: Mäkynen Jyrki
Asema: Hallituksen jäsen/varajäsen

Liikkeeseenlaskija: Oma Säästöpankki Oyj
LEI: 743700LE1ECAPXC5UT18
Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS
Viitenumero: 743700LE1ECAPXC5UT18_20201113101017_2
Liiketoimen päivämäärä: 12.11.2020
Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Liiketoimen luonne: HANKINTA
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI4000306733

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1) Volyymi: 130 Yksikköhinta: 9,14 EUR
(2) Volyymi: 23 Yksikköhinta: 9,16 EUR
(3) Volyymi: 455 Yksikköhinta: 9,16 EUR
(4) Volyymi: 300 Yksikköhinta: 9,18 EUR
(5) Volyymi: 600 Yksikköhinta: 9,20 EUR
(6) Volyymi: 1 230 Yksikköhinta: 9,20 EUR
(7) Volyymi: 380 Yksikköhinta: 9,20 EUR
(8) Volyymi: 882 Yksikköhinta: 9,20 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
(8) Volyymi: 4 000 Keskihinta: 9,19177 EUR


Oma Säästöpankki Oyj

Lisätiedot:
Pasi Sydänlammi, toimitusjohtaja, puh +358 45 657 5506
Minna Sillanpää, viestintäjohtaja, puh. +358 50 66592

JAKELU:
Nasdaq Helsinki Oy
Keskeiset tiedotusvälineet
www.omasp.fi

OmaSp on kasvava suomalainen pankki ja taseen loppusummalla mitattuna Suomen suurin säästöpankki. OmaSp palvelee ympäri Suomen 32 konttorissa ja digitaalisten palvelukanavien kautta 140 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 300 asiantuntijan voimin. OmaSp keskittyy pääasiassa vähittäispankkitoimintaan ja tarjoaa asiakkailleen monipuolisia pankkipalveluja sekä oman taseensa kautta, että välittäen yhteistyökumppaneidensa tuotteita. Välitetyt tuotteet käsittävät luotto-, sijoitus- ja lainaturvatuotteita. OmaSp harjoittaa myös kiinnitysluottopankkitoimintaa.

OmaSp:n keskeisenä tavoitteena on palvella asiakkaita henkilökohtaisesti ja olla lähellä ja läsnä, sekä digitaalisissa että perinteisissä kanavissa. OmaSp pyrkii ensiluokkaiseen asiakaskokemukseen henkilökohtaisen palvelun ja helpon saavutettavuuden kautta. Myös toiminnan ja palvelujen kehittäminen tapahtuu asiakaslähtöisesti. OmaSp:n henkilöstö on sitoutunutta, ja sen urakehitystä pyritään tukemaan monipuolisten tehtävien ja jatkuvan kehittymisen avulla. Merkittävä osa henkilöstöstä omistaa myös OmaSp:n osakkeita.

Alkuperäinen artikkeli