Etusivu » LEHDISTÖTIEDOTE: Kaksi merkittävää suomalaista turvallisuusviranomaista valitsi PrivX®:n kriittisten resurssien pääsynhallintaan

Helsinki – 18.6.2020 SSH.COM ilmoitti tänään, että kaksi merkittävää suomalaista turvallisuusviranomaista on valinnut PrivX:n turvaamaan pääsyä kriittisiin järjestelmiinsä.

“Olemme ylpeitä voidessamme tarjota sekä yrityksille että valtionhallinnolle vahvan kotimaisen vaihtoehdon turvallisuuskriittiseen pääsynhallintaan”, sanoi SSH.COM:in toimitusjohtaja Teemu Tunkelo. ”PrivX:n roolipohjainen ja salasanaton lähestymistapa pääsynhallintaan parantaa tietoturvaa ja parantaa käytettävyyttä, mikä on turvallisen käytön edellytys. Asennuksen helppous ja nopeus sekä ylivertainen investoinnin tuotto ovat muita keskeisiä syitä siihen, miksi asiakkaamme valitsevat PrivX:n kilpailijoiden ratkaisujen sijaan.”

PrivX on ketterä, helppokäyttöinen ja nopeasti asennettava pääsynhallintaratkaisu laajennettujen käyttöoikeuksien hallintaan konesali-, pilvi- ja hybridiympäristöissä. PrivX:n avulla asiakkaat voi­vat joustavasti tarjota ja hallita pääsyä palvelimiin, verkkolaitteisiin ja kriittiseen infra­struktuuriin käyttäjien roolien ja käyttötarpeiden perusteella. PrivX auttaa yrityksiä lukuisilla toimialoilla myös turvaamaan aineettomia oikeuksiaan ja turvaamaan kriittistä tiedonsiirtoa hybridisoituvissa IT-ympäristöissä.

PrivX tarjoaa ainutlaatuisia toimintoja, jotka perin­teisiin tai itse kehitettyihin työkaluihin verrattuna parantavat tietoturvaa ja myös lisäävät liiketoiminnan tehokkuutta ja pienentävät pääsynhallinnan toteutus- ja käyttökustannuksia.

Asiakkaat maailmanlaajuisesti käyttävät PrivX:ää lukuisissa käyttötapauksissa kuten pilvi- ja DevOps-käytäntöjen turvaamisessa, ulkoisten yhteistyökumppanien pääsynhallinnassa ja pääsynhallinnan automatisoimisessa tuottavuuden parantamiseksi.

Lisätietoa PrivX-ratkaisusta saa sivuiltamme: https://www.ssh.com/products/privx

KuppingerCole-tutkimusyritys nimesi PrivX:n johtavien Privileged Access Management -ratkaisujen joukkoon tuoreessa Leadership Compass -raportissaan. Englanninkielisen raportin voi ladata täältä.

Lisätietoja SSH.COM:ista
SSH.COM auttaa yrityksiä hallitsemaan ja turvaamaan digitaalista ydintään – kriittistä dataa, sovelluksia ja pal­veluita. Yli 3000 asiakkaamme joukossa on 40% Fortune 500 -yrityksistä, monet maailman johtavista rahoitusalojen yrityksistä ja johtavia yrityksiä monilta muilta toimi­aloilta. Autamme asiakkaitamme menes­ty­mään pilviaikakaudella tarjoamalla kitkattomia pääsynhallintaratkaisuja, jotka minimoivat pääsyoikeuksiin liittyvät riskit. SSH.COM myy sovelluksiaan maailmanlaajuisesti verkossa, toimipisteiden kautta sekä kat­tavan myynti­partneri­verkoston avulla. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. Lisätietoja meistä löydät Internet-osoitteestamme www.ssh.com.

Jussi Mononen
SSH.COM