Etusivu » Oma Säästöpankki Oyj toteuttaa suunnatun osakeannin Eurajoen Säästöpankille

Oma Säästöpankki Oyj toteuttaa suunnatun osakeannin Eurajoen Säästöpankille

Oma Säästöpankki Oyj toteuttaa suunnatun osakeannin Eurajoen Säästöpankille

| Source:

Oma Säästöpankki Oyj

Oma Säästöpankki Oyj

Seinäjoki, FINLAND

Finnish
English

OMA SÄÄSTÖPANKKI OYJ, PÖRSSITIEDOTE 29.09.2021 klo 08.31, MUUTOKSET OMIEN OSAKKEIDEN OMISTUKSESSA

Oma Säästöpankki Oyj toteuttaa suunnatun osakeannin Eurajoen Säästöpankille

Oma Säästöpankki (OmaSp tai yhtiö) tiedotti 23.9.2021 hallituksen päätöksestä toteuttaa maksullisen suunnatun osakeannin Eurajoen Säästöpankille. Päätös oli ehdollinen ja sen voimaantulo edellytti Eurajoen Säästöpankin isännistön päätöstä toteuttaa liiketoiminnan luovutus OmaSp:lle kesäkuussa rekisteröidyn luovutussuunnitelman mukaisesti.

Eurajoen Säästöpankin isännistö on kokouksessaan 28.9.2021 päättänyt toteuttaa Eurajoen Säästöpankin liiketoiminnan luovutuksen ja näin ollen OmaSp:n päätös suunnatusta osakeannista Eurajoen Säästöpankille on tullut voimaan.


Oma Säästöpankki Oyj

Lisätietoja:
Pasi Sydänlammi, toimitusjohtaja, puh +358 45 657 5506, pasi.sydanlammi@omasp.fi
Helena Juutilainen, päälakimies, puh +358 40 580 6401, helena.juutilainen@omasp.fi
Minna Sillanpää, viestintäjohtaja, puh +358 50 66592, minna.sillanpaa@omasp.fi

JAKELU:

Nasdaq Helsinki Oy
Keskeiset tiedotusvälineet
www.omasp.fi

OmaSp on kasvava suomalainen pankki ja taseen loppusummalla mitattuna Suomen suurin säästöpankki. OmaSp palvelee ympäri Suomen 32 konttorissa ja digitaalisten palvelukanavien kautta 140 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 300 asiantuntijan voimin. OmaSp keskittyy pääasiassa vähittäispankkitoimintaan ja tarjoaa asiakkailleen monipuolisia pankkipalveluja sekä oman taseensa kautta, että välittäen yhteistyökumppaneidensa tuotteita. Välitetyt tuotteet käsittävät luotto-, sijoitus- ja lainaturvatuotteita. OmaSp harjoittaa myös kiinnitysluottopankkitoimintaa.

OmaSp:n keskeisenä tavoitteena on palvella asiakkaita henkilökohtaisesti ja olla lähellä ja läsnä sekä digitaalisissa että perinteisissä kanavissa. OmaSp pyrkii ensiluokkaiseen asiakaskokemukseen henkilökohtaisen palvelun ja helpon saavutettavuuden kautta. Myös toiminnan ja palvelujen kehittäminen tapahtuu asiakaslähtöisesti. Henkilöstö on sitoutunutta, ja sen urakehitystä pyritään tukemaan monipuolisten tehtävien ja jatkuvan kehittymisen avulla. Merkittävä osa henkilöstöstä omistaa myös OmaSp:n osakkeita.

Alkuperäinen artikkeli