Etusivu » Oma Säästöpankki Oyj: Johdon liiketoimet (Sandström)

Oma Säästöpankki Oyj: Johdon liiketoimet (Sandström)

Oma Säästöpankki Oyj: Johdon liiketoimet (Sandström)

| Source:

Oma Säästöpankki Oyj

Oma Säästöpankki Oyj

Seinäjoki, FINLAND

Finnish
English

OMA SÄÄSTÖPANKKI OYJ, PÖRSSITIEDOTE 24.9.2021 KLO 15.50, JOHTOHENKILÖIDEN LIIKETOIMET

Oma Säästöpankki Oyj: Johdon liiketoimet (Sandström)

Ilmoituksen teon yhteydessä tapahtuneesta teknisestä ongelmasta johtuen ilmoitus ei ole toteutunut Finanssivalvonnalle eikä tiedottavalle yhtiölle (Oma Säästöpankki Oyj) säädetyllä tavalla. Ongelma havaittiin 24.9.2021, jonka jälkeen ilmoitusvelvollinen sekä tiedottava yhtiö ovat välittömästi ryhtyneet toimenpiteisiin.

Ilmoitusvelvollinen:

Nimi: Sandström Jaana
Asema: Hallituksen jäsen/varajäsen

Liikkeeseenlaskija: Oma Säästöpankki Oyj
LEI: 743700LE1ECAPXC5UT18
Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS
Viitenumero: 743700LE1ECAPXC5UT18_20210924150643_4
Liiketoimen päivämäärä: 1.7.2021
Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Liiketoimen luonne: HANKINTA
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI4000306733

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1): Volyymi: 126 Yksikköhinta: 13,80 EUR
(2): Volyymi: 500 Yksikköhinta: 13,95 EUR
(3): Volyymi: 7 Yksikköhinta: 13,95 EUR
(4): Volyymi: 147 Yksikköhinta: 14,00 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
(4): Volyymi: 780 Keskihinta: 13,93519 EUR

Oma Säästöpankki Oyj

Lisätiedot:
Minna Sillanpää, viestintäjohtaja, puh +358 50 66592

JAKELU:
Nasdaq Helsinki Oy
Keskeiset tiedotusvälineet
www.omasp.fi

OmaSp on kasvava suomalainen pankki ja taseen loppusummalla mitattuna Suomen suurin säästöpankki. OmaSp palvelee ympäri Suomen 32 konttorissa ja digitaalisten palvelukanavien kautta 140 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 300 asiantuntijan voimin. OmaSp keskittyy pääasiassa vähittäispankkitoimintaan ja tarjoaa asiakkailleen monipuolisia pankkipalveluja sekä oman taseensa kautta, että välittäen yhteistyökumppaneidensa tuotteita. Välitetyt tuotteet käsittävät luotto-, sijoitus- ja lainaturvatuotteita. OmaSp harjoittaa myös kiinnitysluottopankkitoimintaa.

OmaSp:n keskeisenä tavoitteena on palvella asiakkaita henkilökohtaisesti ja olla lähellä ja läsnä, sekä digitaalisissa että perinteisissä kanavissa. OmaSp pyrkii ensiluokkaiseen asiakaskokemukseen henkilökohtaisen palvelun ja helpon saavutettavuuden kautta. Myös toiminnan ja palvelujen kehittäminen tapahtuu asiakaslähtöisesti. OmaSp:n henkilöstö on sitoutunutta, ja sen urakehitystä pyritään tukemaan monipuolisten tehtävien ja jatkuvan kehittymisen avulla. Merkittävä osa henkilöstöstä omistaa myös OmaSp:n osakkeita.

Alkuperäinen artikkeli