Etusivu » Keskisuomalainen Oyj:n vuosikertomus, selvitys muista kuin taloudellisista tiedoista -raportti ja palkitsemisraportti vuodelta 2020 on julkaistu

Keskisuomalainen Oyj

Jyväskylä, FINLAND

Keskisuomalainen Oyj, tilinpäätös ja toimintakertomus, pörssitiedote, 1.4.2021 klo 14.30

Keskisuomalainen Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2020 on julkaistu. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2020 ja on saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.keskisuomalainen.com. Painetun vuosikertomuksen voi tilata yhtiöltä.

Keskisuomalainen Oyj:n selvitys muista kuin taloudellisista tiedoista -raportti vuodelta 2020 on julkaistu ja on saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.keskisuomalainen.com.

Keskisuomalainen Oyj:n palkitsemisraportti vuodelta 2020 on julkaistu ja on saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.keskisuomalainen.com.

Lisätietoja: Vesa-Pekka Kangaskorpi, toimitusjohtaja, Keskisuomalainen Oyj, puh. 050 688 33

Keskisuomalainen Oyj
Vesa-Pekka Kangaskorpi