Etusivu » Boreo Oyj:n hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2020 on julkaistu

BOREO OYJ Pörssitiedote 12.3.2021 klo 09:00

Boreo Oyj:n hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti vuodelta 2020 on julkaistu suomenkielisinä tänään 12.3.2021. Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkitsemisraportti on laadittu listayhtiöiden hallinnointikoodin 2020 suositusten mukaisesti.

Edellämainitut selvitykset ovat tämän pörssitiedotteen liitteinä sekä saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.boreo.com.

Vantaalla, 12. päivänä maaliskuuta 2021

Boreo Oyj

Kari Nerg

Helsingin pörssi
keskeiset tiedotusvälineet,
www.boreo.com

Toimitusjohtaja Kari Nerg

Talous- ja rahoitusjohtaja Aku Rumpunen

Boreo lyhyesti:

Boreo on Helsingin pörssissä listattu yhtiö, joka luo arvoa omistamalla, hankkimalla ja kehittämällä B2B-liiketoimintoja Pohjois-Euroopassa. Boreon liiketoiminnot on organisoitu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: i) Elektroniikka, ii) Tekninen kauppa, ja iii) Raskas kalusto.

Boreon päätavoite on omistaja-arvon luominen pitkällä aikavälillä, jonka se pyrkii saavuttamaan yritysostovetoisella strategialla, luomalla optimaaliset olosuhteet sen yhtiöille myynnin kasvattamiseen ja kannattavuuden parantamiseen sekä olemalla paras mahdollinen koti sen yhtiöille ja henkilöstölle.

Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2020 oli 103,6 milj. euroa ja se työllistää noin 350 henkilöä – Suomessa, Ruotsissa, Venäjällä ja Baltiassa. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Vantaalla.

Boreo – Paikka Kasvaa ja Kukoistaa.